Monday, April 9, 2012

semalem mimpi ngelab, seru banget ngerjain riset di Lab, jadi kangen...

20 comments:

  1. aku gapunya meja fin
    gimana mau ngelap...

    ReplyDelete
  2. iya rinsenpai
    satu hal yang kadang terlintas
    kenapa aku lulus S2 cepet bgt ya
    *kalo S1 mah luamaaaa :p

    padahal jogja itu kota yang sangat nyaman
    UGM itu kampus yang keren
    aku betah di UGM dan jogja

    cinta deeeeh

    ReplyDelete
  3. haha...aku dewekan nang lab kieee...ayo kancaniiii ^_____^v

    ReplyDelete
  4. kene kene tak ewangiiii

    *uncal jas lab

    *macak ala profesor

    *nganggo goggle, critane meh ndelok hasil elektroforesis :p

    ReplyDelete
  5. haha..dirimu kok tau tho Qie...ini diriku memang sedang ngrekap hasi elfo..^______^v

    Wuahh...Bumil cantik deh pake jas lab begituuu...

    ReplyDelete
  6. waaaaaaah

    ikatan batin

    yo soale gaweane miftah yo mesthi elfo, trus PCR, trus opo meneh?
    nanem2 bakteri iyo gak?

    ReplyDelete
  7. yoi sist tambah ELISA njuk opo meneh yoo ?? mumet lah pokkoke..hihi ayo tukeran profesi...haha! njuk sesuk ending2nge gawe nyamuk yang ndak bisa menginfeksi DBD...^_____^v

    ReplyDelete
  8. sini, kakak... nge-lab sama dyas.
    nge-cek buoyancy kapal

    ReplyDelete
  9. @miftah
    wah elisa aku gur ngerti prosedure
    mbiyen mbak2 sesama LPPT nggarap ELISA
    kethoke rumit
    wow iso si nggawe nyamuk
    ngopo nyamuk ndadak digawe?
    hihi

    @dyas
    apa? naik kapal? mau mau :p

    ReplyDelete
  10. engg.... enggak, gak naik kapal, kak.
    cuman pake miniatur dioleng2in ajah...

    ReplyDelete
  11. aku mah suka mimpi ujian matematika trs ki sebel...

    ReplyDelete
  12. teteh
    terobsesi ama matematika yah

    ReplyDelete
  13. ih boro2 hihi..kiki udah nikah yah..aku tenggalan berita nih..

    ReplyDelete
  14. barakalloh ya ki maaf telat hehehhe

    ReplyDelete
  15. qiqiqi..

    eksperimen-e nggo nota wae =p

    ReplyDelete
  16. nek ngimpi kuwe wis terlalu sering :))

    ReplyDelete

visitor

free counters